Blog

Zdieľanie a počúvanie Spotify prichádza priamo na Facebook

Kedže hudba má silu spojiť ľudí, Facebook s potešením oznamuje rozšírenie partnerstva so spoločnosťou Spotify. Vďaka tomuto kroku budeme odteraz […]

Facebook prinesie zvukové štúdio do vrecka aj platené podcasty.

Hlasovky a telefonovanie cez sociálne platformy sa stávajú čoraz obľúbenejším spôsobom komunikácie na internete. Tento nárast zaznamenala aj spoločnosť Facebook […]

Plánovanie príbehov aj úpravy naplánovaných príspevkov vďaka Facebook Business Suite

Minulý rok Facebook predstavil novinku Facebook Business Suite, appku pre mobilné aj desktopové zariadenia. Nájdete tu na jednom mieste všetky […]

Facebook zavádza zmeny na zaistenie bezpečnosti skupín

Facebookové skupiny sú medzi používateľmi veľmi obľúbené a počet ich členov každodenne narastá. Je preto dôležité, aby boli skupiny bezpečným […]

Super Follows – nechajte si za svoje tweety zaplatiť

Twitter nedávno predstavil dve nové funkcie. Možnosť užívateľov účtovať svojim nasledovníkom prístup k ich ,,extra” obsahu Možnosť vytvárať a spájať […]

Generácia Z – Marketing, ktorý ju osloví.

Generáciu Z nezaujmete esteticky dokonalým bannerom bez hlbšej myšlienky. Ak sa chcete k týmto digitálnym domorodcom priblížiť, musíte pochopiť, že […]

Generácia Z – Kto je Gen Z?

Ak sa vám tiež pletú písmenká označujúce jednotlivé generácie, tak Generácia Z sú tí, narodení v rokoch 1996 až 2010. […]

4 tipy, ako vylepšiť community management na sociálnej sieti.

Vaša komunita na sociálnej sieti pozostáva z ľudí, ktorí sú v rôznych fázach cesty zákazníka. Preto je dôležité mať na […]

Prečo sa oplatí byť udržateľnou značkou?

Rok 2020 zmenil spoločnosť a jej priority. Konzumná spoločnosť si pýta zmenu a za jednu z najdôležitejších hodnôt modernej značky […]

5 spôsobov, ako vaša značka vyťaží viac z videa

Počas predošlého roku sa opäť potvrdila sila online videa na streamovacích platformách. Veľké značky prepojili tvorivosť s inováciami a prispôsobili […]

Novinky na Linkedin: Staňte sa pánom svojich príspevkov

Koniec nezaujímavých ľudí a príspevkov vo feede, nerelevantných komentárov pod vašimi príspevkami a zbytočnej práci pri publikovaní naraz na viacerých […]

Ako nájsť recept na banánový chlieb (a nezblázniť sa)

Scrollujete Instagram a vidíte, ako každý cez lockdown pečie chutne vyzerajúci banánový chlieb. A prirodzene, aj vy sa chcete pridať. […]

V Japonsku Yahoo stále žije

Verili by ste, že aj dnes je Yahoo rovnako dominantné ako Google? Ak nie, tak pokojne s nami navštívte svet japonského […]

Podmaňte si publikum s Instagram REELS

Za rok plný zmien bolo spustenie Instagram Reels pravdepodobne najväčšou novinkou na Instagrame. Tento pomerne nový nástroj, ktorý je v […]

Návod ako overiť svoju doménu na Facebooku

Spoločnosť Apple nedávno predstavila aktualizáciu operačného systému iOS 14, ktorá ovplyvní inzerentov, vydavateľov a vývojárov aplikácií na Facebooku. Dôležitým krokom […]

Ako môže iOS 14 ovplyvniť vaše facebookové reklamy + návod ako sa na tieto zmeny pripraviť

   V článku si prečítate:  Ako iOS 14 môže ovplyvniť vaše reklamy. Obmedzenia týkajúce sa tvorby reklám, reportovania a cielenia.  Návod, […]

Anime a iné japonské trendy v reklame

Ak ste si doposiaľ mysleli, že anime sú len kreslené postavičky s veľkými očami, mýlili ste sa. Anime má korene […]

Začnite predávať priamo na Facebooku a Instagrame

Facebook nás neustále spája s tým, čo máme radi. Či už je to rodina, priatelia, alebo práve obľúbené výrobky a […]

Absurdné reklamy sú v Japonsku trendy

Neóny, maskoty, kreslené postavičky, strelené videá a absurdné nápady… Zrejme takto si väčšina z nás predstavuje japonskú reklamu. Pri druhej […]

Ako vytvoriť komunitu na sociálnych sieťach? Spájame slovenské gazdinky

Chcete vybudovať komunitu a máte pocit, že práve to by pomohlo vášmu biznisu? Ak sa vám podarí na vaše sociálne […]

Atribučné modely

Určite sa vám stáva, že v odlišných nástrojoch, ako napríklad Facebook, Google Ads či Google Analytics, máte rozdielne počty konverzií. […]

Adform a jeho výhody

Platforma Adform vznikla v roku 2002 v Dánsku. Ide o DSP platformu, ktorá zastrešuje programatický nákup reklamy. Táto platforma ponúka […]

Ako sme naštartovali online komunikáciu pre značku Remoska

Remoska je tradičná misa na pečenie, ktorá zožala úspech najprv doma v Čechách, u susedov na Slovensku a následne aj vo svete. Môže […]

LinkedIn zavádza Conversation Ads

Všimli ste si novinku medzi formátmi reklamy na LinkedIn? Ak ešte nie, nový formát bude dostupný v beta verzii všetkým inzerentom […]

Digital 2020

Stránka Datareportal.com v spolupráci s We Are Social a Hootsuite už vydala štatistické údaje o používateľoch digitálnych – mobilných a sociálnych médií za rok 2019 až január 2020. Boli […]

Facebook prichádza s výrazným redizajnom

Ak ste fanúšikom minimalistického dizajnu, pravdepodobne sa stotožníte s novým vzhľadom Facebooku. Beta verziu je možné si vyskúšať aj na […]

Influencer marketing: všetko, čo musíte vedieť skôr, než sa doň pustíte

Influencer má schopnosť ovplyvňovať druhých ľudí. Ide o osobu, ktorá je schopná ovplyvniť potenciálnych zákazníkov tým, že odporúča určitý produkt […]

LinkedIn novinky

Postrehli ste, že LinkedIn tento mesiac predstavil 3 nové fíčurky? Najznámejšia profesionálna sociálna sieť tak pokračuje vo svojej snahe pomôcť spoločnostiam […]

Ako efektívnejšie pracovať s facebookovou reklamou

Snažíte sa svojou facebookovou kampaňou osloviť čo najrelevantnejšie publikum, a tak v rámci jednej kampane tvoríte hneď niekoľko ad setov (skupiny reklám) […]

Learning phase

Ako zvýšiť počet konverzií a zároveň dosiahnuť prijateľnú cenu za akvizíciu? Pravdepodobne ste postrehli, že po spustení vašej facebookovej kampane sa zmení status práve […]

Lajky značku ne(u)živia

Zrejme ste minulý týždeň zaznamenali, že Instagram začal globálne testovať zobrazovanie fotografií bez počtu lajkov. Najväčšou otázkou doposiaľ bolo, čo […]

Vyskúšaj si stáž v našom PPC oddelení

Si zapálený pre online marketing a máš chuť a odvahu bojovať v online priestore o výsledky pre našich klientov? Slová […]

Vaše YouTube reklamy pravdepodobne sledujú deti

Nastavenie cielenia na relevantnú vekovú kategóriu vám nezaručí úspech. Pracujte s peniazmi v YouTube reklamách efektívnejšie. Pomôcť vám môže vylúčenie YouTube kanálov, […]

>> Forward Festival 2019 Vienna

Vo Viedni sa v apríli uskutočnil už piaty ročník Forward Festivalu a my sme nemohli chýbať. Bola to prehliadka kreativity, dizajnu […]

Navštívili sme Newsfeed DAY 2019

V Prahe sa na Newsfeed Day už druhýkrát stretli profesionáli Facebook marketingu, aby predstavili novinky, ponúkli svoje vedomosti a inšpirovali poslucháčov svojimi […]

Programmatic #4 – Skôr než začneme nakupovať programaticky

Keď už sme si objasnili históriu, základné pojmy a spôsoby nákupu, je na čase sa pustiť do procesu, ako si objednať […]

Čo sme sa dozvedeli z 1. ročníku Youtube Insider 2017

Európska centrála Google v Dubline pre región EMEA na dva dni hostila vyše 200 zástupcov digitálnych, mediálnych a kreatívnych agentúr […]

Programmatic #3 – Nakupovanie programatickej reklamy

Pojmy ako DSP, SSP, DMP či inventory sú po prečítaní predošlých článkov už známe, uložené v slovníčku. Teraz sa povenujeme viac tomu, ako […]

Programmatic #2 – Základné pojmy, ktoré by mal ovládať každý (nielen) online špecialista

V predošlom diele programatik série sme si povedali o krátkej histórii vzniku programatickej reklamy vo svete. Túto časť budeme venovať definícii a vysvetleniu […]

Programmatic #1 – Krátka história vzniku programatickej reklamy

Jedným z dominantných buzzwordov posledných rokov je už aj na Slovensku programmatic. Rovnako ako iné novinky vo svete digitálneho marketingu, […]

YouTube udělá krok vpřed – nové možnosti cílení

Google přichází v Youtube s lepšími a zajimavějšími možnostmi cílení. Blíže se zaměřil na signály chování a záměry svých uživatelů. […]

PPC, SEO a Facebook marketing

Zadanie a cieľ Zviditeľniť Autopolis v rastúcej konkurencii ako silného predajcu vozidiel Hyundai a Ford v online priestore a na […]

Facebook pridáva nové spôsoby vysielania Live pre osobné profily

Na kvalitný live stream z PC na Facebooku si už nemusíte zakladať Stránku. Vysielanie videa naživo teraz môžete spustiť priamo […]

Marketing mobilných online hier (časť 2)

V predchádzajúcej časti sme si spolu prešli otázky, ktoré si treba položiť pred písaním kódu. Dnes sa pozrieme na aktivitky, […]

Vylepšite si s nami YouTube kanál!

Youtube vám ako kanál predstavovať nemusíme, brandové kampane sa dnes bez využitia tohto zázraku obídu len ťažko. Nie všetci inzerenti […]

Google Brand Lift na Slovensku

Očakávaný nástroj pre meranie brandových kampani na Youtube prišiel konečne aj na Slovensko. Netrvalo dlho a hneď sa táto novinka […]

ecake medzi najlepšími online agentúrami na Slovensku

V ecake máme dôvod na radosť! Od 1.7.2016 sme oficiálne členmi Asociácie digitálnych marketingových agentúr – ADMA, ktorá spája najlepších odborníkov […]

Čo pre nás pripravil Facebook za posledný mesiac?

Vo Facebooku sa žiadne letné prázdniny nekonajú, čo dokazuje počet aj funkcie nových updatov, nad ktorými si aktívni inzerenti určite […]

Marketing mobilných online hier (časť 1)

Tento rok som sa konečne dostal do posledného ročníka vysokej školy (a aj ho úspešne ukončil). Jednou zo zaujímavejších aktivít […]

Bannery nie sú len na klikanie

Štandardný model bannerovej kampane sleduje najmä to, koľko ľudí preklikne, dostane sa na stránku a pri troche šťastia aj vykoná […]

Už sa na ne tešíme! Facebook Canvas Ads

Nie je to tak dávno, kedy sme sa dočkali reklamného formátu Carousel. Facebook však nezaháľa a momentálne testuje ďalší s […]

Ďalšie články