Novinky na Linkedin: Staňte sa pánom svojich príspevkov
Autor: Zuzana Venere Ševčovičová
Koniec nezaujímavých ľudí a príspevkov vo feede, nerelevantných komentárov pod vašimi príspevkami a zbytočnej práci pri publikovaní naraz na viacerých sieťach. LinkedIn nám chce uľahčiť život, prečítajte si, ako na to.
Ako sa zdieľa váš obsah po kliknutí na tlačidlo Odoslať?
- Váš príspevok môžu vidieť vaše kontakty a sledovatelia v ich informačnom kanáli, pokiaľ ste neobmedzili svoje nastavenia viditeľnosti
- Ak je váš obsah (či už nový príspevok alebo komentár k príspevku / článku) relevantný a vedie k produktívnym konverzáciám, môže byť viditeľný pre ostatných v komunite, vrátane vašich kontaktov a sledovateľov. Relevantnosť zahŕňa rozhovory, ktoré sú autentické a odrážajú rozhovory z pracovného života. Najbežnejšie čítaným a distribuovaným obsahom je práca z domu, rady pri riešení nezamestnanosti, diskusia o rasovej rovnosti na pracovisku a tipy na budovanie rôznorodých tímov.
Majte kontrolu nad tým, kto váš príspevok uvidí
- Nastavte si len to publikum, ktoré chcete príspevkom osloviť
- nastaviť si požadované publikum môžete už pri vytváraní príspevku
2. Rozhodnite, kto môže váš príspevok komentovať
- Teraz sa môžete rozhodnúť, či chcete zapojiť iba svoje spojenia, alebo chcete zapojiť aj širšiu komunitu na LinkedIn. Po kliknutí na „Odoslať“, môžete kedykoľvek zmeniť, kto bude môcť váš príspevok komentovať. Keď uvidíte komentár, ktorý nie je konštruktívny alebo ho nechcete, môžete ho odstrániť. Viac informácií sa dozviete tu.
Dajte LinkedInu vedieť, aký obsah vás skutočne zaujíma
Váš kanál by mal byť najmä o informáciách, ktoré sa vás týkajú. Distribuovaný na základe ľudí, s ktorými ste v kontakte, organizácií a tém, ktoré sledujete. Niekedy však vidíte aj príspevky, ktoré vás nezaujímajú alebo sa vás netýkajú.
- Kliknite na tieto tri bodky a ,,prečistite” si svoj feed
Kliknutím na tieto tri bodky (…) v príspevku, sa otvorí niekoľko možností.
- Stíšiť používateľa alebo stránky
Nová funkcia v tejto sekcii vám umožní stíšiť používateľa, alebo príspevky, ktoré jednoducho nechcete dalej sledovať.
Chcete vidieť viac pre vás zaujímavých príspevkov?
Môžete sa tiež prihlásiť na odber zaujímavých newsletterov a sledovať hashtagy a dôležité organizácie, aby ste sa uistili, že sa vám zobrazuje obsah relevantný pre vašu kariéru a odvetvie.
Zdroj: https://blog.linkedin.com