LinkedIn zavádza Conversation Ads
Autor: Lukáš Pazera
Všimli ste si novinku medzi formátmi reklamy na LinkedIn? Ak ešte nie, nový formát bude dostupný v beta verzii všetkým inzerentom v priebehu najbližších týždňov. O čo ide? Vďaka interaktívnym Conversation Ads dokážete svoje reklamné správy lepšie personalizovať a posunúť používateľa bližšie k vykonaniu konverzie. Ako na to? Ak chcete využívať konverzačné reklamy, cieľom vašej kampane v Správcovi kampaní by mali byť buď Návštevy webu alebo Generovanie potenciálnych zákazníkov.
Conversation Ads stavajú na základe InMailu (Reklama v správe), no zároveň ponúkajú viaceré možnosti ako využiť výzvy na akciu a interakciu s adresátom v reálnom čase. Pretože LinkedIn doručí vašu reklamu len aktívnemu používateľovi, čo zvyšuje pravdepodobnosť zapojenia sa do konverzácie.
V jednej konverzácii tak máte možnosť využiť až 5 CTA s vlastným textom, pričom klik na button môže znamenať buď návštevu webovej adresy alebo posunúť konverzáciu zobrazením ďalšej vašej správy. Do konverzácie máte tiež možnosť nahrať si malý obrázok (250 × 250 px).
Vďaka novému formátu môže byť miera prekliku vašej reklamy až 5× väčšia. Conversation Ads môžu pomôcť najmä inzerentom B2B s dlhším nákupným cyklom – jednoducho umožníte zákazníkovi prístup k obsahu, ktorý je v momentálnej fáze jeho nákupu práve relevantný.