Referencie

Case study
Remoska

Úlohou našej agentúry bolo zvýšenie brand awarenessu na Slovensku a takisto v Česku. Vďaka prepracovanej komunikačnej stratégii a progresívnemu marketingovému plánu sa nám podarilo dosiahnuť úctyhodné výsledky, a to nielen z hľadiska „online-u“. Zvýšenie povedomia sa pozitívne odrazilo aj na samotných predajoch. Dôležité je tiež podotknúť, že počas kampane sme vyvolali konverzácie o značke s takmer nulovým negatívnym sentimentom. Výsledky však hovoria jasnou rečou, posúďte sami.

162 %

Medziročný nárast organickej návštevnosti webu

140 %

Medziročný nárast fanúšikov v CZ

3 359

Nárast fanúšikov na SK Remoske

Case study
Digitálna stratégia pre COOP Jednota Slovensko

Projekt Komora slovenských gazdín vznikla, keď sme od klienta COOP Jednota dostali s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK za úlohu vytvoriť pre všetky slovenské gazdinky priestor, kde sa budú môcť združovať a navzájom sa inšpirovať. Nebolo to jednoduché, pretože konkurencia je v tomto segmente vysoká a varenie a pečenie je veľmi obľúbené aj v nekomerčných komunitách na sociálnych sieťach. Napriek tomu sme dokázali vybudovať brand, ktorý je známy a s ktorým sa stotožnili nadšené gazdinky a kuchárky.

Využili sme na to obsahový web www.komoraslovenskychgazdin.sk, Facebook stránku, skupinu a Messenger, Instagram účet s IGTV, Pinterest účet a YouTube kanál. Na webe majú gazdinky možnosť zaregistrovať sa a získať členstvo v komore, zapojiť sa do súťaží a získať inšpiráciu medzi stovkami autorských foto a video receptov nielen s ohľadom na sezónnosť, ale aj na rodinný rozpočet či náročnosť.

Obsah distribuujeme aj prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré majú zároveň výhodu obojstrannej komunikácie. Aktívne sa zaujímame aj o ich názory či vedomosti. Darí sa nám vďaka tomu osloviť nielen skúsené gazdinky, ktoré hľadajú nové jedlá, no ich kuchyňa ostáva tradičná, ale aj nové gazdinky, ktoré sa nám s radosťou pochvália napríklad fotografiou svojho jedla pripraveného na základe nášho receptu. A čo je najdôležitejšie, prostredníctvom tejto komunity natívne propagujeme značku COOP Jednota priamo medzi našou cieľovou skupinou.

8 757

Registrovaných gazdiniek na webe

53 778

Fanúšikov na Facebooku

8 048

Followerov na Instagrame

6 106

Členov skupiny Recepty slovenských gazdín

566 789

Prehratí videí na YouTube

Case study
Man

Značka MAN patrí medzi slovenských lídrov na trhu v rámci nákladnej dopravy. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie a dopyt po úžitkových vozidlách v modelovej rade MAN TGE. Navrhli sme digitálnu multikanálovú stratégiu naprieč rôznymi platformami. Testovali sme A/B kreatívu cez najvhodnejšie display formáty a spustili sme remarketing na užívateľov, ktorí dopozerali video formáty na YouTube. Na základe optimalizácie kampane s prihliadnutím aj na výkonnostnú zložku sa nám podarilo získať:

1 018 589

Oslovených unikátnych používateľov s priemernou frekvenciou 5+

633

Stiahnutí PDF brožúr

Case study
Dr. Martin zubná klinika

V kampani pre klienta Dr. Martin sme zbierali dopyty z kontaktného formulára na webe www.doktormartin.sk prostredníctvom reklamných kampaní vo vyhľadávacej sieti Google Ads. Zvýšili sme medziročný nárast výkonnosti kampaní pomocou návrhu a implementácie sofistikovanej štruktúry jednotlivých kampaní, automatizáciou cenových ponúk a využitím machine learning v kampaniach. Zároveň sme využili bannerové formáty a Gmail Sponsored Promotions na zvýšenie brand awareness a na propagáciu nových služieb.

53,41 %

Medziročný nárast rozpočtu

156,31 %

Medziročný nárast počtu používateľov na webe

112,58 %

Medziročný nárast dopytov

27,83 %

Medziročný pokles ceny za dopyt

Case study
Vyhraj strechu s Bramacom

Prostredníctvom reklamy vo vyhľadávaní sme zachytávali používateľov, ktorých sme následne opätovne oslovili odlišným posolstvom cez remarketing vo vyhľadávaní. V obsahovej sieti sme vďaka kombinácii interných a získaných sociodemografických poznatkov cielili na potenciálnych záujemcov.

330

Počet odoslaných formulárov

1,7 %

Konverzná miera

9 %

Priame návštevy

87 %

Návštevy z Google

Case study
Brandová kampaň Harmasan

Našou úlohou bolo predstaviť tradičnú značku Harmasan mladšej cieľovej skupine na Slovensku a v Českej republike prostredníctvom produktovej mikrostránky HARMASAN SK/CZ. Spustili sme brandovú kampaň pomocou YouTube Brand Lift s využitím novinky YouTube In-display homepage prémiovými formátmi lightbox a cez sociálne siete.

63,5 %

Nárast Brand Awareness u cieľovej skupiny

75 %

Nárast Ad Recall u ľudí, ktorí si pozreli video

99 800

Počet návštev na webe

490 000

Prehratia videí na YouTube

Case study
Olejcentrum

Klientovi Olejcentrum sme zvýšili predaj a obrat v e-shope www.olejcentrum.sk prostredníctvom reklamných kampaní vo vyhľadávacej sieti Google Ads a Smart Bidding Campaign v obsahovej sieti. Celkovo sme dosiahli medziročné zlepšenie výkonnosti kampaní, a to pomocou návrhu a implementácie sofistikovanej štruktúry kampaní, vytvorením predajných reklamných textov, automatizáciou cenových ponúk a využitím machine learning v kampaniach. Tiež sme využili automatizované bannerové reklamy Smart Bidding Campaign v obsahovej sieti na remarketing a oslovenie nových potenciálnych zákazníkov.

5,96 %

Medziročný pokles rozpočtu

13,82 %

Medziročné zvýšenie obratu

13,42 %

Medziročné zvýšenie počtu objednávok

17,22 %

Medziročné zníženie ceny za objednávku

Case study
Ako prilákať turistov z Izraela so SACR

Cieľom kampane bolo osloviť mladých Izraelčanov, aby spoznali Slovensko. Túto neľahkú úlohu sa nám podarilo vyriešiť v kooperácii s tímom v dublinskom Google, s lokálnym slovenským Google tímom a SACR. Riešenie kampane spočívalo v nasadení nového video spotu s komunikáciou aktuálneho sloganu GOOD IDEA SLOVAKIA.

16,4 %

Nárast povedomia o značke Slovensko

206,2 %

Nárast vyhľadávania pojmov súvisiacich so Slovenskom

84 %

Medziročný nárast návštevnosti z krajiny Izrael na slovakia.travel

28 %

Priemerná miera dopozerania reklamy

Case study
Ako si GoGo adoptoval kravičku

Našou úlohou bolo rozšíriť povedomie o projekte Adoptuj kravičku medzi žiakmi 2. stupňa základných škôl. Projekt Adoptuj kravičku je od začiatku zameraný na 3 cieľové skupiny, a to na mamičky, pedagógov a žiakov základných a stredných škôl. So zámerom rozšíriť povedomie o projekte a zvýšiť návštevnosť stránky Adoptuj kravičku medzi deťmi vo vekovej kategórii 10 až 15 rokov a mamičkami detí, sme oslovili na spoluprácu najznámejšieho slovenského YouTubera GoGa.

Vďaka prepracovanej komunikačnej stratégii a GoGovmu kreatívnemu spracovaniu vlogu sa nám podarilo dosiahnuť pozoruhodné výsledky. Vlog mal 208 927 prehratí a podarilo sa mu udržať viac ako týždeň na 7. priečke v slovenských YouTube trendoch. Z vlogu prišlo na web Adoptuj kravičku 22 % používateľov z celkového počtu používateľov webu v danom mesiaci, kedy bol vlog publikovaný. Vďaka relevantnému publiku bola miera okamžitých odchodov na stránke www.adoptujkravicku.sk jedna z najnižších v histórii stránky a zároveň výrazne stúpol počet zobrazených stránok počas trvania relácie.

309 %

Nárast priemerného denného počtu používateľov webu

50 %

Zníženie miery okamžitých odchodov

208 927

Prehratia videa na YouTube

932

Počet komentárov

17 000

Like na video

Case study
Slovenský Mliekarenský Zväz

Zvýšenie povedomia o slovenských mliečnych výrobkoch s prepojením na adopciu kravičiek. Presne toto od nás očakával náš dlhoročný klient – Slovenský mliekarenský zväz. Navrhovaná stratégia obsahovala nielen prvky online-u, ale taktiež využívala prepojenie s offline aktivitami, pre čo najlepšie zasiahnutie rôznych cieľových skupín. Výsledky prekonali nielen naše očakávania.

6 100

Adoptovaných kravičiek

70 %

Medziročný nárast fanúšikov

4 513 %

Medziročný nárast interakcií

Case study
Autopolis

Autopolis ako autorizovaný díler vozidiel Hyundai a Ford a zároveň predajca overených jazdených vozidiel potreboval kvalitnú podporu v silne konkurenčnom online prostredí v Bratislave a okolí. Vďaka našej dlhoročnej spolupráci sa nám darí každoročne zvýšiť predaj nových aj jazdených vozidiel. Maximálnou optimalizáciou na definované konverzie s využitím precíznej práce s publikami dosahujeme stanovené ciele.

Vďaka pravidelnej komunikácii na Facebooku v podobe organických postov sme získali nielen relevantné publikum, ktoré využívame aj na cielenie našich facebookových kampaní, ale podarilo sa nám zároveň dostať do povedomia značku Autopolis ako autorizovaného dílera vozidiel Hyundai a Ford v Bratislave a okolí.

14,3 %

Medziročný nárast počtu objednávok na testovaciu jazdu vozidla

7,5 %

Medziročný nárast rezervácií jazdených vozidiel

37,5 %

Medziročný nárast objednávok na servisné služby

213 %

Medziročný nárast neplatenej návštevnosti zo sociálnych sietí

Case study
Zatepľujte s JUBIZOLOM

Naším cieľom pre klienta JUBIZOL bol zber leadov prostredníctvom kontaktného formulára na webe klienta www.jub.sk a pomocou custom formátu kontaktného formulára v Gmailových reklamách a Lead Ads na Facebooku.

298

Získané kontakty

128 %

Nárast počtu používateľov na webe

16 %

Nárast organickej návštevnosti

33,73 %

Miera otvorenia Gmailovej reklamy

Case study
Aj Grécky je Zvolenský

Účelom kampane bolo rozšíriť povedomie o produktovom rade jogurtov gréckeho typu, zvýšiť jeho predaj, ako aj zvýšiť samotný podiel na danom trhu. Vďaka propagácii produktov prostredníctvom kampaní a príspevkov v trvaní dvoch mesiacov sa nám podarilo dosiahnuť veľmi zaujímavé výsledky – napríklad naše súťažné príspevky zaznamenali najvyššiu mieru engagementu v histórii fan page.

199 930

Zásah unikátnych používateľov

1 000 000 ľudí

Dosah stránky

500 %

Nárast počtu ľudí, ktorí sa zmienili o stránke

Case study
edenred

Naším cieľom bolo osloviť zaneprázdnených slovenských živnostníkov, aby si pomocou využívania stravovacích poukážok znížili základ dane o plnú výšku stravného. Presne takto znelo zadanie tejto neľahkej úlohy, ktorej sme sa však chopili bez váhania.

Prostredníctvom odpočítavacieho mechanizmu v textovej reklame v kombinácii s možnosťami programatickej reklamy sme našim tvrdo pracujúcim živnostníkom dokázali zobrazovať reklamy s aktuálnym počtom zvyšných pracovných dní a taktiež sumou, o akú si môžu ešte v danom roku znížiť základ dane.

3x viac

Zvýšenie miery kliknutia pri textovej reklame

4x viac

Zvýšenie miery kliknutia pri bannerovej reklame

-28 %

Cena za konverziu

+50 %

Počet konverzií

Ďalšie case studies