Sociálne siete

Komunikácia na sociálnych sieťach vám dokáže priniesť oveľa viac ako lajky. Vypracujeme pre vás stratégiu pre kreatívnu komunikáciu a zadefinujeme jej jazyk, stanovíme si ciele kampaní a zameriame sa na ne v platenej podpore s využitím najnovších formátov, rozšírenej reality, botov a know-how našich špecialistov.

Či už potrebujete budovať značku, predávať alebo riadiť community management, v stratégii pripravenej na mieru vám vysvetlíme, ktoré sociálne siete by ste mali zvoliť a ako so zákazníkmi komunikovať. Bude to Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, TikTok alebo niečo exotickejšie?

Mám záujem

Ako budeme postupovať?

Spracujeme komplexnú analýzu vašej konkurencie pomocou dátovej analytiky

Zadefinujeme vaše ciele a KPIs

Vytvoríme funkčnú komunikačnú stratégiu a kreatívne spracovanie content marketingu

Nastavíme kampane podľa zadefinovaných cieľov

Neustále budeme pracovať na rozvíjaní vzťahov s fanúšikmi stránky a získavaní nových

Počas trvania kampaní ich budeme optimalizovať a testovať

Úspešnosť kampaní podrobne vyhodnotíme v reporte každý mesiac

Case study
Remoska

Úlohou našej agentúry pre Remosku bolo naštartovať komunikáciu v online prostredí a pripraviť launch nového produktu po 60 rokoch na slovenskom a českom trhu. Na základe podrobnej analýzy sme identifikovali kľúčové cieľové skupiny, a aby sme dokázali, že sa každá z nich so značkou stotožní, prihovárali sme sa im osobitným jazykom.

Mladých ľudí sme zaujali kreatívou, kde dominovali študenti, ktorí s Remoskou jednoducho pripravujú skvostné recepty aj na internátoch, experimentátorov zase námetmi na nové chute rôznych exotických kuchýň a mamičkám sme sa prihovárali cez spoločné rodinné varenie.

Dosiahli sme tak, že Remoska komunikovala osobnejšie a efektívnejšie. Na slovenský trh sme s Remoskou na Facebooku začali komunikovať od úplného začiatku a českému Facebooku sme celkovo vytvorili ucelenú štruktúru. V rámci organických príspevkov sme ľudí inšpirovali nápadmi na recepty, ukazovali sme im tipy, kde všade s Remoskou môžu variť a vysoko interaktívnymi formátmi sme od nich získavali spätnú väzbu. Nezabúdali sme ani na súťažné príspevky, ktorých cieľom bolo virálne šírenie. A čo sme touto našou komunikáciou dosiahli?

162 %

Medziročný nárast organickej návštevnosti webu

140 %

Medziročný nárast fanúšikov v CZ

3 359

Nárast fanúšikov na SK Remoske

Case study
STRATÉGIA PRE COOP JEDNOTA SLOVENSKO

Projekt Komora slovenských gazdín vznikla, keď sme od klienta COOP Jednota dostali s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK za úlohu vytvoriť pre všetky slovenské gazdinky priestor, kde sa budú môcť združovať a navzájom sa inšpirovať.

Nebolo to jednoduché, pretože konkurencia je v tomto segmente vysoká a varenie a pečenie je veľmi obľúbené aj v nekomerčných komunitách na sociálnych sieťach. Napriek tomu sme dokázali vybudovať brand, ktorý je známy a s ktorým sa stotožnili nadšené gazdinky a kuchárky.

Využili sme na to obsahový web www.komoraslovenskychgazdin.sk, Facebook stránku, skupinu a Messenger, Instagram účet s IGTV, Pinterest účet a YouTube kanál. Na webe majú gazdinky možnosť zaregistrovať sa a získať členstvo v komore, zapojiť sa do súťaží a získať inšpiráciu medzi stovkami autorských foto a video receptov nielen s ohľadom na sezónnosť, ale aj na rodinný rozpočet či náročnosť.

Obsah distribuujeme aj prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré majú zároveň výhodu obojstrannej komunikácie. Aktívne sa zaujímame aj o ich názory či vedomosti. Darí sa nám vďaka tomu osloviť nielen skúsené gazdinky, ktoré hľadajú nové jedlá, no ich kuchyňa ostáva tradičná, ale aj nové gazdinky, ktoré sa nám s radosťou pochvália napríklad fotografiou svojho jedla pripraveného na základe nášho receptu. A čo je najdôležitejšie, prostredníctvom tejto komunity natívne propagujeme značku COOP Jednota priamo medzi našou cieľovou skupinou.

8 757

Registrovaných gazdiniek na webe

53 778

Fanúšikov na Facebooku

8 048

Followerov na Instagrame

6 106

Členov skupiny Recepty slovenských gazdín

566 789

Prehratí videí na YouTube

Case study
Slovenský Mliekarenský Zväz

Zvýšenie povedomia o slovenských mliečnych výrobkoch s prepojením na adopciu kravičiek. Presne toto od nás očakával náš dlhoročný klient – Slovenský mliekarenský zväz. Navrhovaná stratégia obsahovala nielen prvkvy online-u, ale taktiež využívala prepojenie s offline aktivitami, pre čo najlepšie zasiahnutie rôznych cieľových skupín. Výsledky prekonali nielen naše očakávania.

6 100

Adoptovaných kravičiek

70 %

Medziročný nárast fanúšikov

4 513 %

Medziročný nárast interakcií

Case study
Autopolis

Autopolis ako autorizovaný díler vozidiel Hyundai a Ford a zároveň predajca overených jazdených vozidiel potreboval kvalitnú podporu v silne konkurenčnom online prostredí v Bratislave a okolí. Vďaka našej dlhoročnej spolupráci sa nám darí každoročne zvýšiť predaj nových aj jazdených vozidiel.

Maximálnou optimalizáciou na definované konverzie s využitím precíznej práce s publikami dosahujeme stanovené ciele. Vďaka pravidelnej komunikácii na Facebooku v podobe organických postov sme získali nielen relevantné publikum, ktoré využívame aj na cielenie našich facebookových kampaní, ale podarilo sa nám zároveň dostať do povedomia značku Autopolis ako autorizovaného dílera vozidiel Hyundai a Ford v Bratislave a okolí.

Maximálnou optimalizáciou na definované konverzie s využitím precíznej práce s publikami dosahujeme stanovené ciele. Vďaka pravidelnej komunikácii na Facebooku v podobe organických postov sme získali nielen relevantné publikum, ktoré využívame aj na cielenie našich facebookových kampaní, ale podarilo sa nám zároveň dostať do povedomia značku Autopolis ako autorizovaného dílera vozidiel Hyundai a Ford v Bratislave a okolí.

14,3 %

Medziročný nárast počtu objednávok na testovaciu jazdu vozidla

7,5 %

Medziročný nárast rezervácií jazdených vozidiel

37,5 %

Medziročný nárast objednávok na servisné služby

213 %

Medziročný nárast neplatenej návštevnosti zo sociálnych sietí

Case study
Aj Grécky je Zvolenský

Účelom kampane bolo rozšíriť povedomie o produktovom rade jogurtov gréckeho typu, zvýšiť jeho predaj, ako aj zvýšiť samotný podiel na danom trhu. Vďaka propagácii produktov prostredníctvom kampaní a príspevkov v trvaní dvoch mesiacov sa nám podarilo dosiahnuť veľmi zaujímavé výsledky – napríklad naše súťažné príspevky zaznamenali najvyššiu mieru engagementu v histórii fan page.

199 930

Zásah unikátnych používateľov

1 000 000 ľudí

Dosah stránky

500 %

Nárast počtu ľudí, ktorí sa zmienili o stránke

Ďalšie case studies
Túto službu chcem



    * Povinné polia

    Ďakujeme, že ste prejavili záujem
    o naše služby.

    Čoskoro sa vám ozveme.

    Ďalšia správa