Leadovacia kampaň – Zatepľujte s JUBIZOLOM

Zadanie a cieľ


Cieľom kampane „Zatepľujte s JUBIZOLOM“ bolo:

  • posilnenie brandu JUBIZOL
  • oslovenie čo najväčšieho počet potenciálnych zákazníkov a doručenie informácie o prebiehajúcej akcii
  • získanie relevantných kontaktov na ľudí, ktorí majú záujem o zateplenie

Trvanie kampane: 1.3. – 30.4.2017

Riešenie


V rámci kampane sme využili multikanálové prepojenie, do ktorého sme zapojili siete: Google vyhľadávacia  a obsahová sieť, Gmail, obsahová sieť Etarget, Facebook.

Zber leadov, potenciálnych kontaktov, sme uskutočnili prostredníctvom:

  • kontaktného formuláru na webe klienta www.jub.sk
  • custom formátu kontaktného formuláru v Gmailových reklamách
  • formátu Lead Ads v sociálnej sieti Facebook

Výsledok


Získané kontakty

298

Nárast počtu užívateľov na webe

128
%

Nárast organickej návštevnosti

16
%

Viditeľné zobrazenia bannerov

4940309

Miera otvorenia Gmailovej reklamy

33,73
%

Počet oslovených užívateľov na Facebooku

58 501