Výkonnostné PPC kampane

Hrdo môžeme prehlásiť, že vďaka vyše 10 rokom skúseností s výkonnostným online marketingom sme sa stali expertmi v oblasti PPC a programatickej reklamy. A nielen to. Nechajme však výsledky hovoriť samé za seba: patríme medzi PREMIER Google Partnerov na Slovensku, sme partnermi reklamných systémov ako Adform, Etarget alebo Inres.

Náš tím certifikovaných špecialistov s bohatými skúsenosťami z rôznych segmentov realizuje kampane pre domáci aj zahraničný trh. U nás sa online reklama pri Google Ads len začína. Venujeme sa tiež YouTube kampaniam, českému Skliku a porovnávačom.

Vďaka širokému prehľadu v reklamných systémoch dokážeme pokryť PPC reklamou prakticky celý trh a splniť KPIs presne podľa vašich požiadaviek. Pri využití programatickej reklamy cez nás zároveň získate výhodnejšie podmienky vďaka našim privátnym dohodám s publishermi.

Mám záujem

Ako budeme postupovať?

Zadefinujeme si ciele a KPIs

Zanalyzujeme váš web a v prípade potreby navrhneme zlepšenia

Vypracujeme analýzu KW a zhotovíme reklamné texty spolu s kreatívnym spracovaním

Kampane spustíme a na základe A/B testingu vyberieme najvhodnejšiu a najvýkonnejšiu kreatívu

Počas trvania kampaní ich pravidelne optimalizujeme

Case study
Dr. Martin zubná klinika

V kampani pre klienta Dr. Martin sme zbierali dopyty z kontaktného formulára na webe www.doktormartin.sk prostredníctvom reklamných kampaní vo vyhľadávacej sieti Google Ads. Zvýšili sme medziročný nárast výkonnosti kampaní pomocou návrhu a implementácie sofistikovanej štruktúry jednotlivých kampaní, automatizáciou cenových ponúk a využitím machine learning v kampaniach. Zároveň sme využili bannerové formáty a Gmail Sponsored Promotions na zvýšenie brand awareness a na propagáciu nových služieb.

53,41 %

Medziročný nárast rozpočtu

156,31 %

Medziročný nárast počtu používateľov na webe

112,58 %

Medziročný nárast dopytov

27,83 %

Medziročný pokles ceny za dopyt

Case study
Olejcentrum

Klientovi Olejcentrum sme zvýšili predaj a obrat v e-shope www.olejcentrum.sk prostredníctvom reklamných kampaní vo vyhľadávacej sieti Google Ads a Smart Bidding Campaign v obsahovej sieti. Celkovo sme dosiahli medziročné zlepšenie výkonnosti kampaní, a to pomocou návrhu a implementácie sofistikovanej štruktúry kampaní, vytvorením predajných reklamných textov, automatizáciou cenových ponúk a využitím machine learning v kampaniach.

Tiež sme využili automatizované bannerové reklamy Smart Bidding Campaign v obsahovej sieti na remarketing a oslovenie nových potenciálnych zákazníkov.

5,96 %

Medziročný pokles rozpočtu

13,82 %

Medziročné zvýšenie obratu

13,42 %

Medziročné zvýšenie počtu objednávok

17,22 %

Medziročné zníženie ceny za objednávku

Case study
Autopolis

Autopolis ako autorizovaný díler vozidiel Hyundai a Ford a zároveň predajca overených jazdených vozidiel potreboval kvalitnú podporu v silne konkurenčnom online prostredí v Bratislave a okolí. Vďaka našej dlhoročnej spolupráci sa nám darí každoročne zvýšiť predaj nových aj jazdených vozidiel.

Maximálnou optimalizáciou na definované konverzie s využitím precíznej práce s publikami dosahujeme stanovené ciele. Vďaka pravidelnej komunikácii na Facebooku v podobe organických postov sme získali nielen relevantné publikum, ktoré využívame aj na cielenie našich facebookových kampaní, ale podarilo sa nám zároveň dostať do povedomia značku Autopolis ako autorizovaného dílera vozidiel Hyundai a Ford v Bratislave a okolí.

14,3 %

Medziročný nárast počtu objednávok na testovaciu jazdu vozidla

7,5 %

Medziročný nárast rezervácií jazdených vozidiel

37,5 %

Medziročný nárast objednávok na servisné služby

213 %

Medziročný nárast neplatenej návštevnosti zo sociálnych sietí

Case study
Bramac

Prostredníctvom reklamy vo vyhľadávaní sme zachytávali používateľov, ktorých sme následne opätovne oslovili odlišným posolstvom cez remarketing vo vyhľadávaní. V obsahovej sieti sme vďaka kombinácii interných a získaných sociodemografických poznatkov cielili na potenciálnych záujemcov.

330

Počet odoslaných formulárov

1,7 %

Konverzná miera

9 %

Priame návštevy

87 %

Návštevy z Google

Case study
Zatepľujte s JUBIZOLOM

Naším cieľom pre klienta JUBIZOL bol zber leadov prostredníctvom kontaktného formulára na webe klienta www.jub.sk a pomocou custom formátu kontaktného formulára v Gmailových reklamách a Lead Ads na Facebooku.

298

Získané kontakty

128 %

Nárast počtu pužívateľov na webe

16 %

Nárast organickej návštevnosti

33,73 %

Miera otvorenia Gmailovej reklamy

Case study
edenred

Naším cieľom bolo osloviť zaneprázdnených slovenských živnostníkov, aby si pomocou využívania stravovacích poukážok znížili základ dane o plnú výšku stravného. Presne takto znelo zadanie tejto neľahkej úlohy, ktorej sme sa však chopili bez váhania.

Prostredníctvom odpočítavacieho mechanizmu v textovej reklame v kombinácii s možnosťami programatickej reklamy sme našim tvrdo pracujúcim živnostníkom dokázali zobrazovať reklamy s aktuálnym počtom zvyšných pracovných dní a taktiež sumou, o akú si môžu ešte v danom roku znížiť základ dane.

3x viac

Zvýšenie miery kliknutia pri textovej reklame

4x viac

Zvýšenie miery kliknutia pri bannerovej reklame

-28 %

Cena za konverziu

+50 %

Počet konverzií

Ďalšie case studies
Túto službu chcem



    * Povinné polia

    Ďakujeme, že ste prejavili záujem
    o naše služby.

    Čoskoro sa vám ozveme.

    Ďalšia správa