



Online stratégie

Bez plánu ani na krok. Pre každý projekt pripravujeme stratégiu na mieru, pričom vychádzame z podložených dát a našich skúseností z rôznych segmentov domáceho aj zahraničného trhu. Skvelé výsledky tak dosahujeme pri PPC kampaniach aj na sociálnych sieťach. Na základe analýzy daného segmentu a konkurenčného prostredia vytvoríme pre vás kompletnú online stratégiu spolu s mediaplánom.
Na prípravu dobrej stratégie musíme však poznať klienta čo najlepšie, preto si spoločne vopred zadefinujeme, čo je naším cieľom a kto sú naši zákazníci.
Ako budeme postupovať?
S klientom si stanovíme spoločné ciele a následne zadefinujeme KPIs
Vykonáme komplexnú analýzu konkurencie, webu, kľúčových slov, komunikácie na sociálnych sieťach a doterajšej výkonnosti kampaní
Na základe analýz vytvoríme kompletnú online stratégiu
Case studySlovenský Mliekarenský Zväz
Zvýšenie povedomia o slovenských mliečnych výrobkoch s prepojením na adopciu kravičiek. Presne toto od nás očakával náš dlhoročný klient – Slovenský mliekarenský zväz. Navrhovaná stratégia obsahovala nielen prvky online-u, ale taktiež využívala prepojenie s offline aktivitami, pre čo najlepšie zasiahnutie rôznych cieľových skupín. Výsledky prekonali nielen naše očakávania.
6 100
Adoptovaných kravičiek
70 %
Medziročný nárast fanúšikov
4 513 %
Medziročný nárast interakcií
Case studyMan
Značka MAN patrí medzi slovenských lídrov na trhu v rámci nákladnej dopravy. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie a dopyt po úžitkových vozidlách v modelovej rade MAN TGE. Navrhli sme digitálnu multikanálovú stratégiu naprieč rôznymi platformami. Testovali sme A/B kreatívu cez najvhodnejšie display formáty a spustili sme remarketing na používateľov, ktorí dopozerali video formáty na YouTube. Na základe optimalizácie kampane s prihliadnutím aj na výkonnostnú zložku sa nám podarilo získať:
1 018 589
Oslovených unikátnych používateľov s priemernou frekvenciou 5+
633
Stiahnutí PDF brožúr
Case studyRemoska
Úlohou našej agentúry bolo zvýšenie brand awarenessu na Slovensku a takisto v Česku. Vďaka prepracovanej komunikačnej stratégii a progresívnemu marketingovému plánu sa nám podarilo dosiahnuť úctyhodné výsledky, a to nielen z hľadiska „online-u“. Zvýšenie povedomia sa pozitívne odrazilo aj na samotných predajoch.
Dôležité je tiež podotknúť, že počas kampane sme vyvolali konverzácie o značke s takmer nulovým negatívnym sentimentom. Výsledky však hovoria jasnou rečou, posúďte sami.
162 %
Medziročný nárast organickej návštevnosti webu
140 %
Medziročný nárast fanúšikov v CZ
3 359
Nárast fanúšikov na SK Remoske
Case studyAutopolis
Autopolis ako autorizovaný díler vozidiel Hyundai a Ford a zároveň predajca overených jazdených vozidiel potreboval kvalitnú podporu v silne konkurenčnom online prostredí v Bratislave a okolí. Vďaka našej dlhoročnej spolupráci sa nám darí každoročne zvýšiť predaj nových aj jazdených vozidiel.
Maximálnou optimalizáciou na definované konverzie s využitím precíznej práce s publikami dosahujeme stanovené ciele.
14,3 %
Medziročný nárast počtu objednávok na testovaciu jazdu vozidla
7,5 %
Medziročný nárast rezervácií jazdených vozidiel
37,5 %
Medziročný nárast objednávok na servisné služby
213 %
Medziročný nárast neplatenej návštevnosti zo sociálnych sietí
Case studyDIGITÁLNA STRATÉGIA PRE COOP JEDNOTA SLOVENSKO
Projekt Komora slovenských gazdín vznikla, keď sme od klienta COOP Jednota dostali s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK za úlohu vytvoriť pre všetky slovenské gazdinky priestor, kde sa budú môcť združovať a navzájom sa inšpirovať.
Nebolo to jednoduché, pretože konkurencia je v tomto segmente vysoká a varenie a pečenie je veľmi obľúbené aj v nekomerčných komunitách na sociálnych sieťach. Napriek tomu sme dokázali vybudovať brand, ktorý je známy a s ktorým sa stotožnili nadšené gazdinky a kuchárky.
Využili sme na to obsahový web www.komoraslovenskychgazdin.sk, Facebook stránku, skupinu a Messenger, Instagram účet s IGTV, Pinterest účet a YouTube kanál. Na webe majú gazdinky možnosť zaregistrovať sa a získať členstvo v komore, zapojiť sa do súťaží a získať inšpiráciu medzi stovkami autorských foto a video receptov nielen s ohľadom na sezónnosť, ale aj na rodinný rozpočet či náročnosť.
Obsah distribuujeme aj prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré majú zároveň výhodu obojstrannej komunikácie. Aktívne sa zaujímame aj o ich názory či vedomosti. Darí sa nám vďaka tomu osloviť nielen skúsené gazdinky, ktoré hľadajú nové jedlá, no ich kuchyňa ostáva tradičná, ale aj nové gazdinky, ktoré sa nám s radosťou pochvália napríklad fotografiou svojho jedla pripraveného na základe nášho receptu. A čo je najdôležitejšie, prostredníctvom tejto komunity natívne propagujeme značku COOP Jednota priamo medzi našou cieľovou skupinou.
8 757
Registrovaných gazdiniek na webe
53 778
Fanúšikov na Facebooku
8 048
Followerov na Instagrame
6 106
Členov skupiny Recepty slovenských gazdín
566 789
Prehratí videí na YouTube
Ďalšie case studies

