Influencer marketing

Ak potrebujete efektívne osloviť vašu cieľovú skupinu na sociálnych sieťach a vidíte, že organické príspevky vám už nestačia, vyskúšajte zapojiť k svojej značke dôveryhodnejšie osoby – influencerov. Influencer marketing je v súčasnosti veľmi populárny v online marketingu. Z prieskumov vychádza, že potencionálni zákazníci dôverujú viac odporúčaniam influencerov, ako napríklad reklame v televízii.

My vám vypracujeme stratégiu celej komunikácie. Na základe výsledkov analytických online nástrojov vám pomôžeme vybrať influencerov, ktorí sa najviac hodia k vašej značke. Zabezpečíme konzistentnú komunikáciu, a to od oslovenia influencerov počas celej spolupráce s nimi, až po vyhodnotenie výsledkov úspešnosti.

Mám záujem

Ako postupujeme pri spolupráci s influencerom?

Na začiatku si s klientom zadefinujeme spoločné ciele, aký prínos od influencera očakávame

Prostredníctvom nástrojov podporujúcich dátovú analytiku dôkladne vyberieme vhodného influencera na základe jeho doterajších výsledkov a relevantnosti publika

Pre influencera vypracujeme stratégiu content marketingu

Jeho výstupy budeme hodnotiť v reporte na základe dosahu, impresií, konverzií a ďalších ukazovateľov

Case study
Remoska

Naším cieľom bolo prostredníctvom influencerov zvýšiť povedomie o produkte Remoska u zadefinovanej cieľovej skupiny a vytvoriť podpornú komunikáciu na sociálnych sieťach. Vhodných influencerov sme vyberali na základe viacerých kritérií, pričom sme sa zamerali najmä na microinfluencerov, ktorí vedeli osloviť našu cieľovú skupinu – ľudí zaujímajúcich sa o varenie či pečenie – s najväčšou mierou interakcie. Vkusný a atraktívny obsah aj kvalita followerov bola pre nás rozhodujúca. Na základe vopred pripravenej stratégie sme nastavili content plán do dvoch fáz – leto a jeseň, a podľa toho manažovali prácu s influencermi. Efektívne sme využili aj ich špecifické recepty na našich sociálnych sieťach. A čo sme týmto všetkým dosiahli? Naše zadefinované KPIs sa nám podarilo splniť nad očakávania klienta a o Remoske sa tak na sociálnych sieťach šírili tie najlepšie ohlasy.

15

Spoluprác s influencermi

368 716

Zasiahnutých používateľov

1286

Získaných followerov na Instagrame

162 894

Interakcií v rámci influencerských kanálov

Case study
STRATÉGIA PRE COOP JEDNOTA SLOVENSKO

Projekt Komora slovenských gazdín vznikla, keď sme od klienta COOP Jednota dostali s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK za úlohu vytvoriť pre všetky slovenské gazdinky priestor, kde sa budú môcť združovať a navzájom sa inšpirovať.

Nebolo to jednoduché, pretože konkurencia je v tomto segmente vysoká a varenie a pečenie je veľmi obľúbené aj v nekomerčných komunitách na sociálnych sieťach. Napriek tomu sme dokázali vybudovať brand, ktorý je známy a s ktorým sa stotožnili nadšené gazdinky a kuchárky. A čo je najdôležitejšie, prostredníctvom tejto komunity natívne propagujeme značku COOP Jednota priamo medzi našou cieľovou skupinou.

Využili sme na to obsahový web www.komoraslovenskychgazdin.sk, Facebook stránku, skupinu a Messenger, Instagram účet s IGTV, Pinterest účet a YouTube kanál. Na webe majú gazdinky možnosť zaregistrovať sa a získať členstvo v komore, zapojiť sa do súťaží a získať inšpiráciu medzi stovkami autorských foto a video receptov nielen s ohľadom na sezónnosť, ale aj na rodinný rozpočet či náročnosť.

Obsah distribuujeme aj prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré majú zároveň výhodu obojstrannej komunikácie. Aktívne sa zaujímame aj o ich názory či vedomosti. Darí sa nám vďaka tomu osloviť nielen skúsené gazdinky, ktoré hľadajú nové jedlá, no ich kuchyňa ostáva tradičná, ale aj nové gazdinky, ktoré sa nám s radosťou pochvália napríklad fotografiou svojho jedla pripraveného na základe nášho receptu. Na Instagrame sme využili tiež influencer marketing. S vyzývaním gazdiniek do registrácie na Komore slovenských gazdín nám pomáhal komik a vloger Fero Joke.

8 757

Registrovaných gazdiniek na webe

53 778

Fanúšikov na Facebooku

8 048

Followerov na Instagrame

6 106

Členov skupiny Recepty slovenských gazdín

566 789

Prehratí videí na YouTube

Case study
AKO SI GOGO ADOPTOVAL KRAVIČKU

Našou úlohou bolo rozšíriť povedomie o projekte Adoptuj kravičku medzi žiakmi 2. stupňa základných škôl. Projekt Adoptuj kravičku je od začiatku zameraný na 3 cieľové skupiny, a to na mamičky, pedagógov a žiakov základných a stredných škôl. So zámerom rozšíriť povedomie o projekte a zvýšiť návštevnosť stránky Adoptuj kravičku medzi deťmi vo vekovej kategórii 10 až 15 rokov a mamičkami detí, sme oslovili na spoluprácu najznámejšieho slovenského YouTubera GoGa.

Vďaka prepracovanej komunikačnej stratégii a GoGovmu kreatívnemu spracovaniu vlogu sa nám podarilo dosiahnuť pozoruhodné výsledky. Vlog mal 208 927 prehratí a podarilo sa mu udržať viac ako týždeň na 7. priečke v slovenských YouTube trendoch. Z vlogu prišlo na web Adoptuj kravičku 22 % používateľov z celkového počtu používateľov webu v danom mesiaci, kedy bol vlog publikovaný. Vďaka relevantnému publiku bola miera okamžitých odchodov na stránke www.adoptujkravicku.sk jedna z najnižších v histórii stránky a zároveň výrazne stúpol počet zobrazených stránok počas trvania relácie.

309 %

Nárast priemerného denného počtu používateľov webu

50 %

Zníženie miery okamžitých odchodov

208 927

Prehratia videa na YouTube

932

Počet komentárov

17 000

Like na video

Ďalšie case studies
Túto službu chcem



    * Povinné polia

    Ďakujeme, že ste prejavili záujem
    o naše služby.

    Čoskoro sa vám ozveme.

    Ďalšia správa