



Brandové kampane

Vedeli ste, že podľa štúdií sú výsledky výkonnostných kampaní oveľa lepšie, ak je znalosť značky vyššia? Potvrdzujú to aj naše skúsenosti, v online prostredí má skrátka výhodu tá značka, ktorú ľudia nevidia prvýkrát. Našťastie pre vás, s brandovými kampaňami máme naozaj bohaté skúsenosti.
Poradíme vám, ako strategicky a efektívne využiť tradičné reklamné systémy, aby ste v nich získali najlepšie viditeľné umiestnenia, ktoré si používatelia zapamätajú, a aj čo funguje v brand awareness kampaniach na sociálnych sieťach. Okrem toho však neustále testujeme novinky a spolupracujeme s netradičnými sieťami, ako je Spotify a Waze, alebo nahradzujeme klasické PR natívnou reklamou.
Ako budeme postupovať?
Identifikujeme vašu pozíciu na trhu a problémy vašej značky
Zadefinujeme si ciele
Vyberieme komunikačné platformy a formáty, ktoré na brand kampaň využijeme
Zvážime využitie influencerov
Vyhodnotíme výsledky kampane
Case studyMan
Značka MAN patrí medzi slovenských lídrov na trhu v rámci nákladnej dopravy. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie a dopyt po úžitkových vozidlách v modelovej rade MAN TGE. Navrhli sme digitálnu multikanálovú stratégiu naprieč rôznymi platformami. Testovali sme A/B kreatívu cez najvhodnejšie display formáty a spustili sme remarketing na používateľov, ktorí dopozerali video formáty na YouTube. Na základe optimalizácie kampane s prihliadnutím aj na výkonnostnú zložku sa nám podarilo získať:
1 018 589
Oslovených unikátnych používateľov s priemernou frekvenciou 5+
633
Stiahnutí PDF brožúr
Case studyRemoska
Úlohou našej agentúry bolo zvýšenie brand awarenessu na Slovensku a takisto v Česku. Vďaka prepracovanej komunikačnej stratégii a progresívnemu marketingovému plánu sa nám podarilo dosiahnuť úctyhodné výsledky, a to nielen z hľadiska „online-u“. Zvýšenie povedomia sa pozitívne odrazilo aj na samotných predajoch.
Dôležité je tiež podotknúť, že počas kampane sme vyvolali konverzácie o značke s takmer nulovým negatívnym sentimentom. Výsledky však hovoria jasnou rečou, posúďte sami.
162 %
Medziročný nárast organickej návštevnosti webu
140 %
Medziročný nárast fanúšikov v CZ
3 359
Nárast fanúšikov na SK Remoske
Case studyAj Grécky je Zvolenský
Účelom kampane bolo rozšíriť povedomie o produktovom rade jogurtov gréckeho typu, zvýšiť jeho predaj, ako aj zvýšiť samotný podiel na danom trhu. Vďaka propagácii produktov prostredníctvom kampaní a príspevkov v trvaní dvoch mesiacov sa nám podarilo dosiahnuť veľmi zaujímavé výsledky – napríklad naše súťažné príspevky zaznamenali najvyššiu mieru engagementu v histórii fan page.
199 930
Zásah unikátnych používateľov
1 000 000 ľudí
Dosah stránky
500 %
Nárast počtu ľudí, ktorí sa zmienili o stránke
Case studyBrandová kampaň Harmasan
Našou úlohou bolo predstaviť tradičnú značku Harmasan mladšej cieľovej skupine na Slovensku a v Českej republike prostredníctvom produktovej mikrostránky HARMASAN SK/CZ. Spustili sme brandovú kampaň pomocou YouTube Brand Lift s využitím novinky YouTube In-display homepage prémiovými formátmi lightbox a cez sociálne siete.
63,5 %
Nárast Brand Awareness u cieľovej skupiny
75 %
Nárast Ad Recall u ľudí, ktorí si prezreli video
99 800
Počet návštev na webe
490 000
Prehratia videí na Youtube
Case studyAko prilákať turistov z Izraela so SACR
Cieľom kampane bolo osloviť mladých Izraelčanov, aby spoznali Slovensko. Túto neľahkú úlohu sa nám podarilo vyriešiť v kooperácii s tímom v dublinskom Google, s lokálnym slovenským Google tímom a SACR. Riešenie kampane spočívalo v nasadení nového video spotu s komunikáciou aktuálneho sloganu GOOD IDEA SLOVAKIA.
16,4 %
Nárast povedomia o značke Slovensko
206,2 %
Nárast vyhľadávania pojmov súvisiacich so Slovenskom
84 %
Medziročný nárast návštevnosti z krajiny Izrael na slovakia.travel
28 %
Priemerná miera dopozerania reklamy
Case studyKampaň pre COOP Jednota Slovensko
Projekt Komora slovenských gazdín vznikla, keď sme od klienta COOP Jednota dostali s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK za úlohu vytvoriť pre všetky slovenské gazdinky priestor, kde sa budú môcť združovať a navzájom sa inšpirovať.
Nebolo to jednoduché, pretože konkurencia je v tomto segmente vysoká a varenie a pečenie je veľmi obľúbené aj v nekomerčných komunitách na sociálnych sieťach. Napriek tomu sme dokázali vybudovať brand, ktorý je známy a s ktorým sa stotožnili nadšené gazdinky a kuchárky.
Využili sme na to obsahový web www.komoraslovenskychgazdin.sk, Facebook stránku, skupinu a Messenger, Instagram účet s IGTV, Pinterest účet a YouTube kanál. Na webe majú gazdinky možnosť zaregistrovať sa a získať členstvo v komore, zapojiť sa do súťaží a získať inšpiráciu medzi stovkami autorských foto a video receptov nielen s ohľadom na sezónnosť, ale aj na rodinný rozpočet či náročnosť.
Obsah distribuujeme aj prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré majú zároveň výhodu obojstrannej komunikácie. Aktívne sa zaujímame aj o ich názory či vedomosti. Darí sa nám vďaka tomu osloviť nielen skúsené gazdinky, ktoré hľadajú nové jedlá, no ich kuchyňa ostáva tradičná, ale aj nové gazdinky, ktoré sa nám s radosťou pochvália napríklad fotografiou svojho jedla pripraveného na základe nášho receptu. A čo je najdôležitejšie, prostredníctvom tejto komunity natívne propagujeme značku COOP Jednota priamo medzi našou cieľovou skupinou.
8 757
Registrovaných gazdiniek na webe
53 778
Fanúšikov na Facebooku
8 048
Followerov na Instagrame
6 106
Členov skupiny Recepty slovenských gazdín
566 789
Prehratí videí na YouTube
Ďalšie case studies

